اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فعالیت 15 گروه نمایشی در دماوند/ وضع فروش بلیط تئاتر ایده‌آل نیست

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دماوند از فعالیت 15 گروه تئاتر در این شهرستان خبر داد و گفت: وضعیت فروش بلیط تئاتر در دماوند آنچنان که باید ایده‌آل نیست.

فعالیت 15 گروه نمایشی در دماوند/ وضع فروش بلیط تئاتر ایده‌آل نیست

حسین ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند با اشاره به وضع تئاتر در این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به حضور علاقمندان به این رشته، شاهد رشد خوبی در دماوند بودیم و امیدواریم که در سال جدید با ارائه تمرینات لازم بتوانیم شاهد اجراهای خوبی روی صحنه باشیم.

وی افزود: سال گذشته 21 گروه نمایش در فصل تئاتر دماوند شرکت کردند که از این تعداد، 14 گروه به مرحله نهایی راه یافتند؛ در نهایت تعداد پنج گروه پس از تک‌ اجرا، به مدت چهار تا 10 شب به اجرای نمایش پرداختند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دماوند ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در سال گذشته رخ داد، اجرای تئاترهای خیابانی در مناسبت‌های ملی به ویژه در ایام دهه فجر بود که مورد اقبال و توجه قرار گرفت.

ناصری اضافه کرد: در سال جاری نیز در نظر داریم که بتوانیم بیشتر به موضوعات دفاع مقدس بپردازیم، اما نکته قابل توجه در این میان، کیفیت و محتوای کار است.

وی از فعالیت 15 گروه تئاتر در دماوند خبر داد و گفت: متاسفانه در رابطه با فروش بلیط، وضعیت آنچنان که باید ایده‌آل نیست، اما امیدواریم که با به کارگیری سیاست‌های مختلف و همکاری مسئولان، این هنر ارزشمند مورد اقبال عمومی قرار گرفته و خرید بلیط تئاتر در سبد کالای مردم قرار گیرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دماوند بیان کرد: در سال جاری گروه‌های نمایش کارهایی در دست تولید دارند که در اردیبهشت‌ماه سال جاری روی صحنه می‌رود، اما به طور کلی تعداد 10 تا 15 کار تا پایان سال جاری تولید و اجرا خواهند شد.

ناصری عنوان کرد: با توجه به تعاملی که دماوند با سایر شهرستان‌ها دارد، اجراهای خوب آنها نیز در شهرستان دماوند روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/67015/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول